uroboros.blogg.se

Blod, svett, tårar, lycka, vänskap, kärlek, frustration, ångest, lust, hat, eufori, förväntan, avundsjuka, sentimentalitet, rädsla, passion. - Livet

Ambivalens

Kategori: personligt

Folk säger att första intrycket är allt.
- Okej, vad synd för er då. Känns bra att mitt första inlägg kommer bli ett mycket bittert sådant.
Fast det kanske vore en bra image för mig, en bitter och livshatande kvinna i sina bästa år.
Kanske borde byta namn till Ingrid också så man låter lite mer kall?
På så vis kommer folk veta, att hon Ingrid, henne tjaffsar man fan inte med!
Liksom Josefine, vad är det för något i jämförelse? 
 
Och där flög jag iväg lite... tillbaks till ämnet.




Det har gått någon vecka nu. 
- Jag såg dig.
Lycka, skratt, blickar, eufori, närhet.
Precis sådär det ska vara.
Men vem är det jag försöker lura?
Mig själv, kanske svaret blir.

Det kanske är bra att lura sig själv lite ibland,
så man kan få uppleva det som man innerst inne vill,
men som kanske aldrig kommer att hända.

The hell with this.
Denna bild säger allt just nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: