uroboros.blogg.se

Blod, svett, tårar, lycka, vänskap, kärlek, frustration, ångest, lust, hat, eufori, förväntan, avundsjuka, sentimentalitet, rädsla, passion. - Livet

Il n'y a qu'une, et c'est vous

Kategori: Allmänt

Nu sitter man här, i mörkret, ensamheten, tystnaden och glädjen.
Musiken från högtalarna klingar lågt på Rachael Yamagatas "Duet". Det nya året kunde inte bli bättre än vad jag har önskat mig, även fast jag inte har allt än som jag vill ännu. Frågan är bara hur det kommer gå med det tålamod som har givits mig. Åt helvete gissar jag, men vad gör man inte för dem man älskar? Det får väl kännas åt helvete för stunden, bara det blir bra vartefter tiden går. Japp, det är nog så det får bli. 
 
När jag tittar tillbaka på mina andra inlägg inser jag hur desperat jag har varit, helt sjukligt. Det kan inte vara friskt att vara jag. Men men, man får glädjas vid att det inte är samma visa som gäller idag.
 
Japp, god fortsättning och fuck er alla! (Om det nu är det som man brukar säga?)
 

 
Allt som jag verkligen har velat,
är en liten del av dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: