uroboros.blogg.se

Blod, svett, tårar, lycka, vänskap, kärlek, frustration, ångest, lust, hat, eufori, förväntan, avundsjuka, sentimentalitet, rädsla, passion. - Livet

All I Want

Kategori: personligt

In another life I would be your girl
We keep all our promises, be us against the world
And in another life, I would make you stay
So I don't have to say you were the one that got away
The one that got away


 
Det finns så mycket att säga, men ändå kommer ingenting ut. Inget av det här går riktigt att beskriva. Samtidigt som tårarna bränner kan jag känna ett litet dolt, men äkta, leende bakom allt det här. Hur det än kommer bli så kommer jag kanske inte att förlora det jag älskar helt och hållet. Nu får tiden göra sitt, och jag ska göra allt som krävs för det ska bli bra. Äntligen får jag min chans, och jag ska inte sumpa den. Det är det här som gör mig lycklig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: