uroboros.blogg.se

Blod, svett, tårar, lycka, vänskap, kärlek, frustration, ångest, lust, hat, eufori, förväntan, avundsjuka, sentimentalitet, rädsla, passion. - Livet

Okey

Kategori: personligt

Jag vet vad som måste göras
Ändå sitter jag kvar här
Och det skrämmer mig att jag kan nå dig var du än är

Det börjar gå mot det bättre. Var på en arbetsintervju igår, och det kändes väldigt positivt. De skulle ringa någon dag här framöver och meddela mig om jag får jobbet eller inte. Förhoppningsvis så får jag det, det skulle öppna så många dörrar för mig. Jag skulle kunna flytta hemifrån, göra mer saker som jag själv vill och få annat att tänka på än att bara sitta hemma. Tankarna tar verkligen överhand när man inte har något att göra på fritiden, vilket definitivt inte är bra. Jag vill börja om, och det kan jag inte göra om jag är fast i det här stadiet känner jag. 
 
Längtan är enorm tills jag får en helt egen lägenhet för mig själv. Jag har redan planerat en massa saker i förväg hur jag vill att allt ska vara. En av dessa saker är att jag ska ha en katt, en Scottish Fold (helst), och den ska heta något snobbigt som exempelvis Fonsworth eller nått. Den får gärna se ut såhär;



(Lägg extra märke till den extremt fabulösa flugan)

När karlarna eller vännerna sviker kommer man alltid ha sin trogne vän Fonsworth hemma som inte bryr sig ett dugg om vad du säger eller gör, hen vill bara kela och vara med en, och kanske få en matbit eller två. Det låter inte helt fel om jag får säga mitt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: